Головна сторінка

  Шановні відвідувачі блогу! 

Сучасні тенденції модернізації освіти України, перехід системи діяльності освітніх установ на нову змістовну та технологічну модель, диктує необхідність подальшого удосконалення психологічної служби системи освіти. Професія психолога вимагає глибоких теоретичних знань про вікові та індивідуальні особливості психічного розвитку людини, тенденції їх зміни під впливом навчання і виховання, а також умінь вивчати психічні явища та створювати умови для їх розвитку.

Згідно з Положенням про психологічну службу системи освіти одним із основних напрямків професійної діяльності практичного психолога є психодіагностична діяльність, успішність якої значною мірою залежить від рівня її науковості, тобто від знання психодіагностом принципів формування та природи якостей, що діагностуються, закономірностей процесу психодіагностики та характеристик її інструментів.

Практичний психолог несе відповідальність за коректність використання психодіагностичних методик, їхню стандартизованість, нормалізованість, надійність, валідність, адаптовність до контингенту досліджуваних, адекватність цілям дослідження, відповідність віку, якість інтерпретації отриманих результатів, надійність сформульованих висновків та ефективність рекомендацій.

Пропоную до вашої уваги картотеку діагностичних матеріалів, яка містить тести, методики та бесіди для визначення рівня розвитку дітей від 1 місяця життя до 6/7 років.  

У даній картотеці подано коротку інформацію про методику чи тест, яка спрямована на вивчення особистісно-соціальної, інтелектуальної, мотиваційної, емоційно-вольової сфер розвитку дитини, а також на визначення рівня розвитку комунікативних навичок, моторики та пізнавальних процесів.

Звертаю увагу на те, що фахівці психологічної служби у своїй діяльності можуть, за необхідністю, використовувати діагностичні методики, що не увійшли в електронну картотеку, але є валідними, стандартизованими та науково обґрунтованими.


Використана література

1. Немов Р.С. Психология: Учеб. для студ. высш. пед. учеб. заведений: В 3 кн. — 4-е изд. — М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2001. — Кн. 3:  Психодиагностика.  Введение  в научное  психологическое исследование с элементами математической статистики. —  с. 210 «Матрица Равена».

Головань Н.О. Ми готові до школи? – К-д.1993 С.72

Ульянкова У.В. Дослідження психологічної готовності дітей до школи//Питання психології. – 1983 - №4

Діагностика готовності дітей до школи / [упоряд.: О. Дєдов]. – Хотин, 2014. – 194 с

Файловий архів студентів https://studfile.net/

Всеосвіта https://vseosvita.ua/

Дитячий психолог https://dytpsyholog.com/

Студлансер https://studlancer.net/

Психологія https://www.annadomina.com/

Немає коментарів:

Дописати коментар